Umiejętności
Kamuflaż Pozostając przez jakiś czas bez ruchu, Teemo staje się niewidzialny. Po utracie niewidzialności Teemo zyskuje element zaskoczenia, który na 3 sek. zwiększy szybkość jego ataku o 40%.
Oślepiająca Strzałka Cena: 70/80/90/100/110 pkt. many Zasięg: 680 Oślepia przeciwnika potężnym jadem, zadając mu obrażenia w czasie działania. Zadaje 80/125/170/215/260 (+80% Moc umiejętności) pkt. obrażeń magicznych oraz oślepia cel na 1.5/1.75/2/2.25/2.5 sek.
Szybkie Ruchy Cena: 40 pkt. many Zasięg: Własne Teemo truchta i biernie zwiększa prędkość ruchu do momentu trafienia przez wrogiego bohatera bądź wieżę. Teemo może szybko biec, aby uzyskać dodatkową prędkość ruchu, której nie powstrzyma krótkotrwałe trafienie. Biernie: Prędkość ruchu Teemo zostaje zwiększona o 10/14/18/22/26%, chyba że w przeciągu 5 sekund został trafiony przez wrogiego bohatera bądź wieżę. Użycie: Teemo biegnie sprintem, dostając podwójny bonus na 4 sekundy. Premia aktywna nie jest tracona w przypadku trafienia.
Toksyczne Strzałki Każdy atak Teemo zatruwa cel, zadając obrażenia przy uderzeniu co sekundę po upływie 4 sekund. Normalne ataki Teemo zatruwają cel, zadając 10/20/30/40/50 (+30% Moc umiejętności) pkt. obrażeń od magii przy trafieniu oraz 6/12/18/24/30 (+10% Moc umiejętności) pkt. obrażeń od magii co sekundę przez 4 sekundy.
Trująca Pułapka Cena: 75/100/125 pkt. many Zasięg: 230 Teemo umieszcza trującą pułapkę wybuchową w postaci grzyba z plecaka. Po uruchomieniu pułapka wypuści obłok trucizny i spowolni przeciwników i zada im obrażenia w czasie. Wykorzystuje przechowywany grzyb do założenia pułapki, która wybuchnie, jeśli przeciwnik na nią nadepnie. Wybuch zatruwa okolicznych wrogów, spowalnia ich o 30/40/50% oraz zadaje 200/325/450 (+80% Moc umiejętności) pkt. obrażeń magicznych w przeciągu 4 sekund. Pułapki mogą istnieć do 10 min.Teemo zbiera grzyby co 35/31/27 sek., ale nie uniesie ich więcej niż 3 naraz.